Kan ik als koper documenten toevoegen aan een paypal claim?

Ik weet niet hoe je documenten toevoegt aan een paypal claim, als verkoper kan je dat, maar als koper vind ik het niet terug.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
SimonV
10 jaar geleden
Waarom is dat nodig, denk je? De verkoper moet bewijzen dat hij iets geleverd heeft. Zo niet, dan krijg jij je geld terug.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
dus eigenlijk heb ik geen bijkomende documenten nodig als ze niets kunnen bewijzen? Want ik heb de documenten, van dingen dat ze beloofd hebben, voor extra bewijs.
SimonV
10 jaar geleden
Nee, extra bewijs is niet nodig. Je kunt eventueel vertellen wat ze beloofd hebben en zeggen dat je dit kunt bewijzen.
Jij hebt betaald - zij moeten bewijzen dat ze geleverd hebben. Zo simpel is het.

Het beste antwoord

Nee, als koper kun je geen documenten toevoegen.
Dat hoeft ook niet: jij hebt betaald -> de verkoper moet aan de hand van documenten bewijzen dat het artikel geleverd is.
SimonV