hoe kan ik vanuit België per internet bestellen bij Face Tec Media?

Ik kan wel aanduiden dat ik uit België kom, en "stuur me een email", maar dan nog wordt ik doorgeleid naar een Nederlands betaalmenu. De prijs klopt dan ook niet, vermits ik in België verzendkosten moet betalen en deze zitten er niet bij.
Ik kan ook niet mailen, enkel zo een contactformulier dat ik per post kan verzenden. maar het ware handig mocht ik per internet kunnen bestellen natuurlijk.

10 jaar geleden

Het beste antwoord

Bij de betaalwijzen staat “Wilt u op een andere wijze betalen?”
E-mail: service@facetec.nl

Negatieve punten:
- er staat geen telefoonnummer op de site
- kvk-nummer ontbreekt
- leveringsvoorwaarden en retourbeleid staan niet aangegeven.
Heel betrouwbaar komt de site dus niet over.
SimonV
10 jaar geleden
liveisgreat
10 jaar geleden
wat is een kvk nummer. ja inderdaad niet al te helder die website. als je bestelt kan je wel de verkoopsvoorwaarden bekijken.
SimonV
10 jaar geleden
KvK-nummer is het nummer van de Kamer van Koophandel, waar het bedrijf in Nederland ingeschreven moet staan.
Het vermelden van dit nummer op de website is verplicht en maakt een betrouwbaardere indruk.
http://www.zzp-nederland.nl/nieuws/40518-ondernemers-verplicht-om-kvk-n