is isabelshop.com te vertrouwen?

http://isabelshop.com/Woolrich-Arctic-Parka--Dames-Jassen--Zwart en is deze jas echt ?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
1.6K

Antwoorden (3)

Als de prijs veel lager is dan gebruikelijk moeten al meteen alle alarmbellen bij je gaan rinkelen. Te mooi om waar te zijn, zeker voor het echte originele merk. Deze website is ook niet aangesloten bij een betrouwbaar webwinkelkeurmerk. Als je de Shopscan van consuwijzer doet kom je bijvoorbeeld de volgende opmerkingen tegen:

"Deze verkoper staat al jaren op marktplaats. Alleen had hij de site woolrichjas.com ,vorig jaar. Als je meer wilt lezen; google klacht.nl...en zoek woolrichjas Dan tel je zeker 25 klachten,met canada goose die uit turkije komt,en niet uit canada."

Als een webshop niet is aangesloten bij Thuiswinkel Waarborg of Webshop Keurmerk moet je al heel voorzichtig zijn. Het advies is om eenvoudig zelf dit soort shops te scannen in de Shopscan van Consuwijzer. Daar kun je alle klachten, reviews en beoordelingen vinden.

Toegevoegd na 7 minuten:
Op de website van het originele merk kun je ook een groot deel van alle namaak en nepshops en oplichtingswebsites vinden als een waarschuwing om daar niet te bestellen: http://www.woolrich.eu/on/demandware.store/Sites-WPBAWO-EU-Site/en/Counterfeit-Start
Als j eonline dat merk wil bestellen wordt je verwezen naar de slechts twee echte websites daarvan:
We invite you to purchase our products exclusively through our authorized dealers and through our official online stores - www.woolrich.eu - www.wpstore.com
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Indien je in dit geval op de knop contakt, geen telefoonnumner adres of e-mail adres naar boven komt, beginnen bij mij mijn nekharen al overeind te staan. Geen open kaart dus , wat mij betreft onbetrouwbaar.
10 jaar geleden
Mijnpolitie zegt, betrouwbaar.
Op internet zwermen diverse verhalen rond (goed en slecht).

Ik denk dat je bij twijfel geen aankoop moet doen. Als iets te mooi is om waar te zijn, dan is dat ook meestal zo.