Ik heb perongeluk teruggeboekt na het bestellen krijg ik nog steeds me besteling?

Me PayPal is gekoppeld aan Ing oke ik had iets besteld in internet op spirituelewinkel na het bestellen ging ik 4 dagen wachten toen hebben ze die geld van me rekening afgehaald en ik moest wachten op die pakket die ik had besteld dus ik was stom bezig en ik ging terugboeken en toen dag later had ik die geld weer terug maar ik wil weer die geld terugverzenderen en krijg ik die pakket nog ?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
1.1K
Utrecht
10 jaar geleden
Je kan deze vraag beter stellen aan de webwinkel waar je hebt besteld.
Hoe kunnen wij het antwoord nu weten?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Me PayPal, die geld, me rekening, die pakket, terugverzenderen???? Wordt er tegenwoordig geen normaal Nederlands meer geleerd??? Maar inderdaad, neem contact op met de webwinkel, die kunnen je waarschijnlijk wel meer vertellen.

Het beste antwoord

als de geld nog niet terug verzenderet is dan komt die pakket ook njiet naar je toe dus gaat dat wel niet goed komen beter je bellen met de spirituele werelden dan uileg de hele zaken en dan weren keer opnieuw bestellende en dan niet meer stom bezig zijne maar wachten op de pakket wie is bestellen
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
U heeft gelijk dank u wel