Is www.voormaar1euro.com een betrouwbare website?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
1.3K
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Of de site betrouwbaar is kan ik niet zeggen maar je moet wel ruim 5 euro verzendkosten betalen. Houd daar wel rekening mee want dan kan hetgene je koopt nog duur uitvallen.
itsme
10 jaar geleden
En het kost je 24,90 per maand als lid, zie hier de algemene verkoopvoorwaarden: https://www.voormaar1euro.com/pp/algemene-verkoopvoorwaarden/voormaar1euro.com/
En het bedrijf is gevestigd in Barcelona, en volgens de voorwaarden geldt alleen het Franse Recht.

Antwoorden (1)

Ja. De site maakt gebruik van een gecertificeerde beveiligde verbinding, heeft een goede Nederlandse taal, ziet er verzorgt uit, en heeft zelfs een mobiele site. Let wel op de verzendkosten, die zijn vrij hoog.