Ik wil iets bestellen met de optie betaalkaart, houd dat in dat ik dan aan de deur kan pinnen ?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Amadea
10 jaar geleden
Gaat het dan om een betaalkaart van een bepaald bedrijf? Als je zou kunnen pinnen wordt dat aangegeven door het woord pinpas. Een betaalkaart is een soort creditcard, daar betaal je meer voor dan het werkelijke bedrag.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Geef even de link van de website waar dat staat dan kunnen we een echt antwoord geven.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Het gaat om de site www.miniinthebox.com

Antwoorden (1)

Via de informatie op http://www.miniinthebox.com/nl/knowledge-base/c1130/a2022.html (die wat onhandig naar het Nederlands is vertaald) begrijp ik nu dat het gaat om gewone PayPal betaling. Niet met de pinpas aan de chauffeur die het aflevert betaal je, maar via jouw online bankrekening.
Amadea