Iemand ervaring met http://www.wildschutoptiek.nl/ ? Ik zie een paar mooie schoenen, maar de prijzen lijken mij te mooi om waar te zijn...

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Niet vertrouwen deze site...,er staan zoveel fouten op deze site. En het heeft geen nederlandse waarborgkenmerken.
gvrox
10 jaar geleden
Deze vraag is al eerder gesteld; toen maakte ik ook al de opmerking of de vraagsteller het niet vreemd vindt dat het wildschutOPTIEK is en ze verkopen geen brillen maar schoenen, en ze hebben een heel raar taalgebruik. Werken lage prijzen dan zo goed dat alle gezond verstand overboord gaat ?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Nou nou gvrox, het gezonde verstand laat de vraagsteller niet in de kou staan, er is nog niets besteld en men vraagt het eerst hier! Prima toch?
gvrox
10 jaar geleden
@pelle , dit is inderdaad wel een stapje beter dan gewoon meteen bestellen, maar je kunt toch op je klompen aanvoelen dat er iets niet klopt: "Nike, een van de meest populaire sportartikelen corporatie, is steeds de eerste beslissing van de vele people.With goede kwaliteit en verbazingwekkende lage prijs, het trekt veel mannen en women.One van de items genaamd Jordans Women is over het algemeen op hete verkoop."
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Deze link laat een foto van het bedrijfspand in Soest zien. http://soest.cylex-bedrijvengids.nl/bedrijf/wildschut-optiek-b-v--10712814.html
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Helaas het werkt niet, maar het is een bestaande firma in Soest en over schoenen wordt niet gerept.
bamibal
10 jaar geleden
Het lijkt erop dat het domein wildschutoptiek.nl is gekaapt of overgenomen.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Lijkt mij ook.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
De vertaling van 'shipping' is ook leuk: scheepvaart!

Antwoorden (2)

Zoek op een website altijd naar contact gegevens, kvk en btw nummer.
Staan deze er niet op, is de webwinkel onbetrouwbaar.

Staan deze er wel op, google de website dan naar recente ervaringen.

Bestaat deze website al enige tijd en vind je geen negatieve recensies dan kan je er meestal zonder problemen bestellen.

Op deze website dus niets bestellen!
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Als je googled op wildschut optiek dan krijg je een eye wish optiek met de naam wildschut in Soest op exact hetzelfde adres,hier zit een luchtje aan ik zou er zeker niet mee in zee gaan