Is www.uggsoutletsales.nl een betrouwbare site?

Krijg je je uggs via deze website wel binnen? Ik kan hier niets over vinden op internet.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik kan me niet voorstellen dat je hier uberhaupt wilt gaan kopen. Lees bijvoorbeeld http://www.uggsoutletsales.nl/verzenden-retourneren-ezp-12.html . Dit is duidelijk met een vertaalmachine gemaakt. Ik kan je in de toekomst https://www.webwinkelkeur.nl/consument/veilig-online-shoppen/ aanraden. Met die toolbaar kun je de betrouwbaarheid van webwinkels controleren.

Antwoorden (4)

Ik zou mijn geld er niet aan toevertrouwen. De site is erg slecht vertaald en het bedrijf bevindt zich niet in Nederland.

Voorbeeld: in de FAQ staat de vraag "Heeft u kosten wedstrijd?".

Het antwoord:
"Nee, Ugg laars stopcontact niet de waarde van gelijkenissen vertonen met andere winkels of website biedt."
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
je was me net voor :-). Leuke vertalingen inderdaad!
Het lijkt mij absoluut geen betrouwbare website:
- Er is geen contactadres
- De website is slecht vertaald 'Nee, Ugg laars stopcontact niet...'
- Je kunt alleen contact met ze opnemen via een formulier of via een hotmail adres
- Via KvK zijn ze niet te vinden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Via de formulier wordt het maar hun email verstuurd. Als ze terug reageren zie je hun adres in je emailBox.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Dan zie je alleen een hotmail emailadres, waar je verder niets mee kunt doen.
Niet doen! Mijn nichtje is er ook mee opgelicht daar, geen uggs, geen geld.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik kan me niet voorstellen dat je hier uberhaupt wilt gaan kopen. Lees bijvoorbeeld http://www.uggsoutletsales.nl/verzenden-retourneren-ezp-12.html . Dit is duidelijk met een vertaalmachine gemaakt.

Ik kan je in de toekomst https://www.webwinkelkeur.nl/consument/veilig-online-shoppen/ aanraden. Met die toolbaar kun je de betrouwbaarheid van webwinkels controleren.