Bij de meeste online-winkels betaal je verzendkosten. Dan is het sowieso niet goedkoper. Er is eigenlijk geen enkele online-winkel waar je deze dingen goedkoper koopt.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Je kan ook in een keer voor een paar jaar inslaan bij een groothandel dan ben je zeker goedkoper uit. Je kunt gewoon bij de Makro naar binnen stappen, even je indentiteitsbewijs tonen en je kan inslaan.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Klopt, daarbij zijn de prijzen vermeld exclusief BTW. Hier moet je dus nog 21% bij optellen.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verder ging het om een online winkel.