Dag mae16,

Futurumshop scoort op Kieskeurig.nl een gemiddeld cijfer van 9,3 gebaseerd op 63 beoordelingen van consumenten die er iets hebben gekocht. Daarnaast is deze winkel, zoals in het andere antwoord terecht opgemerkt, lid van Thuiswinkel Waarborg. Je kunt deze partij dus met een gerust hart vertrouwen.

Redactie Kieskeurig.nl
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Ja, is wel betrouwbaar. Deze is aangesloten bij Thuiswinkel Waarborg en dat is een betrouwbaar webwinkel keurmerk. Je kunt ook nog gaan zoeken naar reviews via een zoekmachine. Dan zie je ook overwegend positieve beoordelingen.