moet je bij een bezorging van een laptop legitimatie tonen?

Ik heb een apple laptop besteld van bol.com en hij wordt morgen waarschijnlijk geleverd als ik op kantoor ben en mijn vraag is dus kan iemand thuis een krabbel zetten onder mijn naam of moet ik hem perse in ontvangst nemen?

Groet

Hendrik

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (2)

iemand anders bij jou thuis kan gewoon een krabbel zetten.
11 jaar geleden
Dat hangt ervan af hoe hij verzonden is. Als hij aangetekend verzonden, met legitimatiezending is moet je hem in principe zelf aannemen, en kunnen ze om een legitimatie vragen(betekent niet dat dit altijd gebeurd). Dan mag dus in principe niet zomaar iemand hem aannemen.
Als hij gewoon aangetekend verstuurt is, dan mag iemand anders voor jouw tekenen.

Mijn ervaring met bol.com is echter dat je nooit hoeft te tekenen, dus dan is er ook geen probleem.