hoezo kan ik me niet aanmelden op vakantieveilingen.nl met mijn belgische rekening?

als ik me wil registreren op vakantieveilingen, kan ik mijn rekeningnummer niet invoeren. Ik kan nl. enkel cijfers intikken, maar mijn belgische rekening begint natuurlijk met BE. Hoe kan dit en wat kan ik eraan doen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.6K

Antwoorden (1)

Ik denk dat u in dit geval maar 12 cijfers kunt invullen, dus zonder die BExx.
Dat is het rekeningnummer van voor de internationale overschrijving.
Dit brengt natuurlijk mee dat u GEEN overschrijving kunt maken van BE naar NL want daar is nu net dat IBAN nummer nodig.

Er is wel een alternatief voor handen want op hun website kan u ook het volgende vinden:

Hoe betaal ik mijn gewonnen veilingen vanuit België?
Antwoord
De snelste manier om een gewonnen veiling vanuit België te betalen is per creditcard. Je kunt je waardebon of e-ticket dan direct downloaden bij Mijn Veilingen. Je kunt het bedrag ook handmatig overmaken naar 12.94.22.398 (IBAN: NL11RABO0129422398/BIC: RABONL2U) ten name van Emesa te Amsterdam. In dit geval duurt het enkele dagen voordat het arrangement beschikbaar is.

Betalen met iDeal kan ook vanuit België. Kies bij de betaalmethodes voor betaalmethodes vanuit Nederland.

Toegevoegd na 19 minuten:
Zoals reeds in mijn reactie weergegeven is dit een fictief nummer, maar zonde die BExx, welke ik opgegeven heb en zonder problemen kunnen aanmelden.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dit heb ik inderdaad gelezen ja. Maar ik zal mij toch moeten kunnen registreren voor ik kan gaan bieden? Er staat dat dit een verplicht veld is, en dat is nl. het struikelpunt.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ok, maar zoals ik al vermeld heb kan u inloggen met uw oud rekening nummer, zijnde de 12 cijfers zonder die BExx, u moet wel aanduiden "buitenland" net boven rekeningnummer.
Trouwens er bestaat ook een Belgische versie vakantieveiligen.be.
Ik zal een afbeelding toevoegen waar ik een fictief nummer ingegeven heb wat zonder moeite aanvaard is.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Er zit inderdaad een javascript/jquery check op het invulveld of deze 'juist' is ingevuld. Helaas kom ik er niet achter wat de exact eisen zijn, het is dus even proberen!