kan iemand mij vertellen of mooieonline.com een betrouwbare site is? bij voorbaat dank

wil een kadootje voor mijn zoon kopen,heb er een raar gevoel bij

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik kan weinig informatie over deze website vinden,ja dat het in Ukraine zit. Ik zou het persoonijk niet doen en al helemaal niet als ik er geen goed gevoel bij heb.
Pieter2011
11 jaar geleden
Niet doen! De website bestaat 47 dagen en komt uit de Ukraine:
http://www.scamadviser.com/

Antwoorden (3)

Ik kan niet klikken op de algemene voorwaarden, het contactadres en op de Faq's en dan ben ik er al klaar mee.

Als jij dat wel kan kun je controleren of de site betrouwbaar is met deze link: http://www.consuwijzer.nl/elektronica/kopen-op-afstand/betrouwbaarheid-webwinkel
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Als je er geen goed gevoel over hebt in principe niet doen. Dat geldt voor alle winkels, zelfs in de stad.

Klik het artikel wat je wilt hebben aan en zoek via google of dat artikel ook elders wordt aangeboden.

Ik zie geen keurmerken.
Als het het daar echt goedkoper is en niet meer dan € 20 kost en ik wil het graag dan zou ik een gokje wagen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Deze website is helaas niet betrouwbaar. Is geregistreerd in Ukraine.
Betrouwbare webwinkels zijn aangesloten bij Thuiswinkel Waarborg of Webshop Keurmerk.