Als je bij wehkamp per acceptgiro betaald, en je houdt het niet, betaal je dan niet de verzendkosten?

Terwijl als je met paypal betaald de verzendkosten er al bij zitten. En die krijg je niet teruggestort. Klopt dat? Dat is dan toch niet eerlijk?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.1K

Antwoorden (1)

Ik vind het antwoord van crea niet echt een (gefundeerd) antwoord op jouw vraag vandaar dat ik het voor je heb uitgezocht.

Op elke website van online aanbieders kan je in de algemene voorwaarden de levering en retour afspraken vinden. Zo ook bij de wehkamp:

3. Gratis retourneren

Retourneren is gratis. Retourneer je de gehele bestelling, dan brengt wehkamp.nl ook geen verzendkosten in rekening. Het verwerken van retouren kan maximaal 2 weken duren.

Heb je je bestelling vooraf met iDEAL betaald en is er door het retourneren of annuleren van artikelen een tegoed ontstaan, dan storten wij dit direct terug en staat dit binnen enkele dagen weer op je rekening. Tegoeden, ontstaan door het verzilveren van een waardebon betalen wij niet uit.

Succes!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je hebt gelijk, ik gaf antwoord omdat ik jaren geleden bij Wehkamp en Otto wel de verzendkosten moest betalen, maar inderdaad, tijden veranderen. +
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Helder!!!