Is het adres nummer noodzakelijk bij online bestellen?

Ik heb zojuist iets via internet het internet bestelt waarbij ik een nieuw account moest aanmaken. Heb hierbij vergeten mijn adres nummer te vermelden. Ik heb op mijn account hierna het adres nummer wel toegevoegd, maar bij de bestelling zelf is het nummer nog steeds niet te zien. Gaat dit problemen opleveren?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (1)

Ja, de order wordt namelijk in de backoffice gegenereerd op basis van de door jou ingevoerde informatie.
Het laterna wijzigen veranderd dat niet. Ik zou telefonisch contact opnemen met de webwinkel.