Waar kan ik legerprint broeken/vesten kopen?

Waar kan ik leger print broek / vest kopen? Graag een online shop en een veilige haha,beetje logisch :) een legging mag ook,maar ik wil ze graag deze week of volgende week willen dragen dus moet het ook beetje draagbaar zijn want het is vreselijk koud buiten. Dank u voor het helpen M.V.G.

~hier een foto van hoe ik mijn broer ongeveer wil,(legging mag ook)

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.3K
Rieneke1
11 jaar geleden
Je zou even op de markt kunnen kijken: hier zijn deze broeken voor 20 euro te koop.

Antwoorden (4)

http://www.large.nl/vrouwen/categorie/meer/?sort=relevance&layout=list_small&items=20&filter[]=productcategory_Broeken

Ze hebben niet veel legerachtige kleding, maar misschien zit er wel wat bij ;)

dus http://www.large.nl/

groetjes Moonflowertje ;)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je kunt ook kleding met legerprint kopen bij The Sting. Zij krijgen ook een webshop, ik weet alleen niet of deze al in de lucht is of dat dat zeer binnekort gaat gebeuren.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Bij SWYF kun je wel verschillende legervesten en -broeken vinden van de bekende merken, als je zoekt op "army" of "leger".
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Large, zeer goede site! Www.large.nl ;p