Kun je op marktplaats een filter aanzitten zodat je de advertenties van bedrijven niet ziet?

Ik word er zo flauw van als ik naar items zoek en dat ik dan ook de advertenties van bedrijven zie. Als ik iets nieuw in een winkel wil kopen dan ga ik wel naar de winkel, en niet naar marktplaats.

Misschien dat iemand het weet, bedankt alvast.

63.1K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Helaas niet. Ben er ook flauw van om tig pagina's door te bladeren voordat ik bij de gewone advertenties ben.
+1 voor de vraag.
Ritsuka
11 jaar geleden
heel vervelend inderdaad

Het beste antwoord

Nee, dit is niet mogelijk. Dit is een bron van inkomsten voor Marktplaats. Helaas..
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Er is geen echte mogelijkheid, maar wel een workaroud (trucje).
Zet in je zoekvraag woorden die vooral door webshops gebruikt worden met daar een - teken (min teken) voor en selecteer zoek in titel en beschrijving.
Bijvoorbeeld als je een bagagedrager zoekt:
bagagedrager -besteld -fietsvakshop -experty -morgen -2cheap -wielerkoopjes -giga -klantenservice -rijwielshop -used -assortiment
Veruit de meeste advertenties van webshops zullen verdwijnen.

Toegevoegd na 1 minuut:
Bewaar de zoekopdracht voor hergebruik.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Late reactie, maar voor de mensen die hier toevallig terecht komen: er is een 'echte' oplossing als je Chrome of Firefox als browser gebruikt. Zoek naar 'marktplaats zonder spam' en installeer de extensie. Marktplaats is direct weer bruikbaar!

Als je niet wilt zoeken:

Chrome: https://goo.gl/N8GTLk
Firefox: https://goo.gl/pkLWNe