Is coolblue een goede internetsite?

Ik wil graag een ps3 headset kopen. Op de coolblue site staat dat die 105 euro kost en 7.1 surround sound levert. Op bol.com staat hetzelfde product. In de product naam op bol.com staat stereo maar dat het ook surround sound levert. Ik wil graag deze ps3 headset kopen. Ik wil weten of het in beide gevallen surround sound is en of coolblue een betrouwbare website is.

Beide sites:

http://www.bol.com/nl/p/sony-draadloze-stereo-headset-zwart-ps3/1004004011767472/#product_specifications

http://www.gamingheadsetshop.nl/product/150272/category-206401-7.1-surround-gaming-headset/sony-playstation-7-1-wireless-bluetooth-headset-ps3.html

Gaminheadsetshop.nl is een branche van cooblue. Of andersom. In ieder geval gaat coolblue over de bestelling.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Het is nooit 7.1 surround, uit twee boxen kan dat namelijk niet. Het is virtueel 7.1, het is een software truc om dat te realiseren.

Het beste antwoord

Met Coolblue heb ik altijd goede ervaringen gehad, ook bij klachten. Wat ik ook fijn vind, is dat zij winkels hebben in het land (o.a. in mijn woonplaats) waardoor je ook bij problemen, bij de winkel langs kan gaan.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
+, ik zou hetzelfde antwoord hebben gegeven :)
Ik heb meerdere malen iets besteld via coolblue, en ik ben ook zeer tevreden over de service en betrouwbaarheid!
Coolbleu heeft verschillende 'shops'. Alles valt gewoon onder coolbleu maar om alles in te delen in verschillende 'shops' is het makkelijker zoeken en kun je specifiek zoeken.

Andere antwoorden (1)

Ik heb zelf al meerdere malen verschillende producten bij Coolblue gekocht, deze producten zijn altijd netjes op afspraak geleverd. Verder heb ik eenmalig contact met de klantenservice gehad en ben toen erg vriendelijke te woord gestaan.

Ik ben er in ieder geval zeer tevreden over en kan je het prima aanraden.