Kan je met een visa v3 kaart op buitenlandse webshops bestellen?

Zoals mijn vraag hier boven, of dat mogelijk is. Wordt deze kaart wel officieel gezien als creditkaart? Want ik wil bestellen op iHerb hiervoor is een creditcard nodig. En ik kan niets vinden over de v3.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Het beste antwoord

Ja, zolang er genoeg geld op je debit-creditcard staat wel.

Je 3v card heeft een VISA creditcard nummer maar in plaats van dat het krediet is, is het net een pinpas, je zet er geld op. Het voordeel hiervan is dus wel dat ie wordt gezien als een creditcard.

Maar nogmaals, er moet wel genoeg geld op je pas staan om de transactie te voltooien.