Als je bij Zalando met rekening betaald, moet je dan eerst betalen, of pas nadat je je bestelling binnenhebt?

Ik heb zojuist schoenen besteld via rekening overschrijving. In de bevestigingsemail staat dat je pas achteraf moet betalen, maar de orderstatus bij 'Mijn Zalando' is 'Wachtend'. Is dit omdat ik nog niet betaald heb, of heeft het een paar uur of dagen nodig voordat dit aangepast wordt?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
11.1K

Antwoorden (2)

Het kan allebei. Raar dat er 2 verschillende dingen staan. Als het goed is krijg je je pakket wel.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik denk dat je achteraf betalen met acceptgiro en handmatige overschrijving door elkaar haalt.

Met achteraf betalen met acceptgiro krijg je een acceptgiro bij je factuur die bij je bestelling zit.
Je hebt dan een bepaalde periode de tijd om te betalen.

Met handmatige overschrijving moet je zelf het geld overmaken naar het rekeningnummer van Zalando ovm je ordernummer.