Wat kan ik het beste doen om een automatische verlening van depositfiles tegen te gaan?

Ik wil een gold account aanmaken bij depositfiles.com maar ik wil niet dat het automatisch verlengd word na twee maanden. Is het mogelijk om het gelijk weer op te zeggen maar het toch te blijven gebruiken? of moet ik gewoon vlak nadat de twee maanden om zijn opzeggen.

Betalen kan helaas alleen met creditcard

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (1)

In de algemene voorwaarden van Depositfiles staat je kan annuleren. Dus het lijkt me dat je gewoon aan het begin van de tweede maand je abonnement opzegt. Heb je trouwens al geprobeerd om een proefabbo te nemen? Dan kun je de site gratis uitproberen.

Voor wat betreft het betaalstukje van DF: Een prepaid creditcard kan misschien handig zijn. Als je geen geld op een prepaid creditcard zet dan kan niemand er wat vanaf schrijven.