Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Antwoorden (2)

Ze hebben geen telefonische klantenservice. Niet zo raar, want ze zitten in China. Als je contact wil hebben over je order, moet je inloggen en via 'my orders' naar de betreffende order gaan. Daarna kun je via het klantensysteem vragen stellen als er wat aan de hand is. Mijn ervaring is dat daar goed op gereageerd wordt.

Toegevoegd na 1 minuut:
Als je vragen wil stellen voordat je iets koopt, kun je dat doen via het online contactformulier.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ze hebben geen klantenservice in Europa.
Voor aftersales kun je mailen naar ze.
Voor presales kun je een chatsessie starten.
Het bedrijf is gevestigd in China.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding