Tot hoever kan je als koper anoniem blijven op Marktplaats.nl?

In de zin van gegevens uitwisselen, dus moet je per se je persoonlijke gegevens geven aan de verkoper om een product in ontvangst te nemen?

Of kan je als verkoper een product op laten sturen naar een postkantoor bij jou in de buurt? (met bijvoorbeeld een unieke artikelnummer ter verificatie)

Alvast bedankt,
Joop :)

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
5.3K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je moet toch betalen?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Tot hoever wil jij anoniem blijven?
Ik heb wel eens lingerie(shapewear) (ik vrouw) aan aan een man verkocht op marktplaats deze had liever een andere omschrijving onder de betaling. En verder product naar een kiala punt verstuurd dus iemand anders komt er moeilijk achter.
Toch?!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
@mobie1980 ja das waar, maar je kan via paypal betalen @2cauliflower maar je moet toch sowieso je naam opgeven? Want hoe kunnen ze anders verifiëren dat het jou pakketje is? Alvast bedankt!

Het beste antwoord

Als je het laat verzenden kun je alleen anoniem blijven door iemand anders voor je te laten betalen en het daar af te laten leveren. Anders gaat niet (of je kunt nog gebruik maken van een werkadres).

Een andere mogelijkheid is iemand, die in de buurt woont, het op te laten halen, contant te laten betalen en die persoon het laten verzenden naar jou.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Als je annoniem wil blijfen moet je liegen over je naam etc. en het zelf gaan halen.