Ik wil graag mijn horloge verkopen, waar kan ik dat het beste doen?

Ik heb een Michael Kors horloge gekregen, maar omdat ik een ander wil kopen, wil ik deze graag verkopen. Op Marktplaats kost het plaatsen van een horloge een bepaald bedrag en dat heb ik er niet voor over om eerlijk te zijn. Dus vandaar mijn vraag: waar kan ik mijn horloge het beste verkopen?

ik heb ook nog een handtekening van de juwelier erbij gekregen. Doosje en boekjes heb ik nog.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
3K

Antwoorden (3)

speurders.nl
tweedehands.nl
allemaal van dat soort site's, google het anders
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Marktplaats is daar uitstekend voor geschikt.
Ook zou je naar Chrono 24 kunnen gaan, maar die is eigenlijk meer voor de elitaire en dus duurdere merken.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je kan altijd naar een juwelier gaan om het daar aan te bieden. Ook zijn er genoeg sites voor tweedehands spullen, zoals ebay of marktplaats.