Galaxy S2 besteld maar na 13 dagen nog steeds niet geleverd. Wat nu?

Hallo allemaal,

Ik heb op 30 november een Samsung Galaxy S3 besteld op Phonespot.nl De levertijd was 1 dag maar hij is er nog steeds niet. Ik heb al meerdere keren een mail gestuurd maar daar word niet op gereageerd. Verder staan er geen contactgegevens zoals een telefoon nummer etc.

Wat kan ik nu het beste doen?
Ik heb namelijk wel €450 betaald en ik ben bang dat ik die nooit meer terug zie.

Alvast bedankt!

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Het kan nog even duren, maar als er geen telefoonnummer staat en geen keurmerk heeft ga je er toch geen €450 duur toestel bij bestellen?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Haha, klopt. Het gaat eigenlijk om een vriend van me. Maar ik heb voor het gemak maar even gedaan alsog het om mijzelf gaat.

Het beste antwoord

Nogmaals contact met hen opnemen, desnoods schriftelijk en druk op de ketel zetten.

Even verder zoeken op Google zoeken levert dit op;
Postbus 21508
3001AM Rotterdam
Tel: 0684646664

http://www.phonespot.nl
info@phonespot.nl
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Bedankt voor antwoord!

Andere antwoorden (2)

Ik heb even rondgeneusd op review-sites als deze ; http://www.trustpilot.nl/review/www.phoneshop.nl. Waar enkelingen goede ervaringen hebben. Deze winkel zou goedkope buitenlandse toestellen verkopen met software die niet gelijk is aan de Nederlandse software die op de telefoon moest staan.

Ik denk dat je het beste nog wat mailtjes kunt sturen, en verder afwachten.De meesten kregen hun toestel namelijk alsnog geleverd.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Stuur een nette officiele mail (met een lees bevesteging) dat je van de koop afziet en bestel elders een andere telefoon. Mocht hier ook geen andwoord op komen doe dan officiele aangifte.

Vermeld dut wel eerst in de mail dat als je binnen een bepaalde tijd geen andwoord hebt je aangifte gaat doen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Zou ik ook zo doen...
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
En vermeld in de e-mail ook dat bij uitblijven van reactie, aangifte word gedaan.