Dat is een vreemde site. Als je iets meer te weten wilt komen, wie er achter de site zit, kom je steeds op "veel gestelde vragen" terecht. Ook daar kom je in een cirkeltje terecht, want hoewel er staat dat je op "contact" kunt klikken, komen steeds die "veelgestelde vragen" weer tevoorschijn. Dat je de algemene voorwaarden niet kunt inzien, maar alleen maar downloaden zegt ook al iets.

Verder staat er, dat ze TOT 20% goedkoper zijn, dan de tabakswinkel, dus dat kan ook 10 of 5% zijn. Ik vind dat niet zo spectaculair. Dat ze ook veel duurder kunnen zijn, valt snel te controleren, want er is een aanbieding van 50 aanstekers voor 25 Euro. Die zelfde aanstekers liggen bij Blokker 5 voor 1 Euro, en soms zelfs 6 voor 1 Euro. Dat scheelt nogal wat.

Enige voordeel van de site zou kunnen zijn, als je iets heel speciaals zoekt (ze hebben een groot assortiment).
Maar dan nog, zou ik op een site met zoveel onduidelijkheid, het eerst maar eens proberen met een héél klein bestellinkje en/of eerst maar eens controleren of je ergens in een gewone winkel niet veel goedkoper uit bent.

Beter is nog om eens uit te vogelen of er wel contact mogelijk is. Lukt je dat, stuur dan eens een mailtje met een vraag. Aan de hand van dat antwoord (of geen antwoord) kun je altijd nog besluiten wèl of niet met die shop in zee te gaan.