Kan ik deze site vertrouwen?

Ik wil op deze site iets bestellen maar kan ik dit vertrouwen?

http://www.voordeelsmartphone.com/

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.3K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Als je die site alleen al intypt bij Google kom je alleen maar sites tegen waar gezegd wordt dat het oplichting is.

Antwoorden (3)

Nee, die site wordt gerund door een oplichter en is dus niet te vertrouwen.
Deze vraag is gisteren ook gesteld, zie bron
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Heb jij enig bewijs dat het een oplichter is? Of neem je klakkeloos aan wat een ander over dit bedrijf schrijft en pleeg je daarmee laster?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Inschrijving KvK zegt NIKS over de betrouwbaarheid van een bedrijf.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Iedere debiel kan zich in laten schrijven bij KvK.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
@theodbn
Lees die fora en tel één en één bij elkaar op.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Nee, niet te vertrouwen. Ik citeer:

"Hallo,

Ik vroeg me af of iemand hier dit even kan verifiëren, ik heb via via de onderstaande website doorgekregen. Na kort speurwerk heeft dat mij dit opgeleverd:

www.voordeelsmartphone.com

[.]

Website is aangemaakt op 1-10-2012, website geeft aan er sinds 2009 te zijn
http://whois.domaintools.com/voordeelsmartphone.com

Eigenaar heet Marinus Baber, letterlijke zoek op google geeft 0 hits

Zoeken op zogenaamde "onderdeel van" b.v. genaamt PT Electronics B.V. geeft geen hits

Geen reviews bekend over webshop, google geeft geen duidelijke resultaten

Gehost in Latvia
http://www.scamadviser.com/is-voordeelsmartphone.com-safe.html

Adres [.] geeft Philips hoofdkantoor

Zogenaamde vacature letterlijk googlen (met quotes) van dit zinnetje: "Wij zijn op zoek naar een proactieve, zelfstandige, nauwkeurige, analytische en commerciele online sales marketeer die zichzelf continue up-to-date houdt van de verschillende online ontwikkelingen." geeft als result op google 1 hit, die verwijst naar een offline website, ongetwijfeld een bekende bij jullie, phone-korting.com"

en

"Let op: De adres- en kvkgegevens van PT Electronics worden misbruikt door deze "nepshop" !"

Koop niks dus, KVK gegevens alleen via internet opvraagbaar zeggen nog niks over de veiligheid.
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Het beste antwoord ;-)