is de webshop www.weshop4yaa.nl betrouwbaar?

Ik wil een koptelefoon kopen op deze site (beats by dre solo), maar ik weet niet of deze site betrouwbaar is?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (3)

Nee, de website is absoluut niet betrouwbaar,
Er is maar een reden waarom ze Beats by Dre Solo´s voor de helft van de prijs kunnen verkopen, en dat is omdat ze harstikke nep zijn.

Gewoon je beats Solo halen bij een erkende webwinkel zoals Bol.com of Coolblue.

Sowieso de websitenaam is verre van professioneel.
Tevens kent de KvK geen weshop4yaa.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Op www.cheaptech.nl kun je die ook kopen. Heb ik zelf ook gedaan. Had ze binnen 3 dagen binnen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Niet betrouwbaar, om zeker te weten dat je originele beats koopt bestel je bij een erkende distributeur. Als de prijs te mooi is om waar te zijn is dat vaak ook zo.