Waarom vragen ze zoveel voor een iphone 5 op marktplaats, terwijl hij op de apple site goedkoper is?

Hij is daar 670€ ( ik weet niet of ie dan ook simlock is) maar mensen vragen 800€ en het duurt geen jaren voordat ie binnenkomt want ik ken genoeg mensen met een iphone 5, die hem snel binnen kregen.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Het houdt ook niet eens op bij 800, het gaat wel over 1000eu. Tsja mensen zullen wel denken, niet geschoten is altijd mis.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik ga mijn iphone 5 net als mijn macbook ook via de apple site kopen ik vertrouw die marktplaats mensen niet..

Antwoorden (4)

sommige mensen willen zo geld verdienen

daarnaast is het op marktplaats makkelijker om mensen optellichten helaas zitten die er ook tussen :(

dus gewoon bij apple kopen en niet op marktplaats zoeken zou een idee kunnen zijn
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Geen antwoord op de vraag.
Meestal zijn dat nog oude advertenties die er nu nog opstaan. Toen de iphone 5 nog niet uit was in nederland hadden sommige mensen ze al bijvoorbeeld uit andere landen. Dan verkopen ze de iphone 5 dus veel duurder voor de release. Dat gebeurd ook bij spellentjes.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Pure oplichting. Mensen denken meer te kunnen vragen omdat ze geen levertijd hebben van enkele weken of zelfs maanden. Dat verhoogt de vraagprijs. Het is erg onverstandig deze via marktplaats te kopen. De levertijd is weliswaar sneller maar je mist ook elke aanspraak op garantie. Daarbij zitten er op marktplaats ook oplichters die een toestel aanbieden maar nooit leveren
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
mensen denken dat marktplaats veel goedkoper is en gaan eerst daar kijken