Doet MediaMarkt ook aan de Thuiswinkel Waarborg?

Ik wilde AC3 Deluxe Edition halen, maar er staat onderaan de site niet het tekentje van Thuiswinkel Waarborg, dit staat bij bol.com nl. wel

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Als sites niet lopen te pronken met zo'n waarborg logo, zullen ze het waarschijnlijk niet hebben. Bedenk je wel dat wanneer een grote, internationale winkelketen een webshop heeft, deze zeer waarschijnlijk te vertrouwen is. Bedrijven als deze zullen hun goede naam niet op het spel zetten door te frauderen. Gr. Puchacz

Antwoorden (1)

Mediamarkt heeft géén Thuiswinkel Waarborg. Echter, er zijn wel meer grote bekende winkels die een webshop hebben zonder Thuiswinkel Waarborg. Voor het Thuiswinkel Waarborg moet je als bedrijf namelijk veel geld voor betalen, afhankelijk van de grote van je bedrijf. Een groot bedrijf als Mediamarkt kan dus best aan de voorwaarden van Thuiswinkel voldoen, maar voor hen brengt het lid worden van Thuiswinkel te weinig op. Het thuiswinkel waarborg zul je dus vooral tegenkomen bij minder bekende webshops.