Ik vraag voor een vriendin weleens gratis producten aan via de pc omdat zij zelf geen pc heeft. Dan komen ze soms bij haar zoon terecht. Hoe kan dat?

Ik vraag ze dan op haar naam en adres aan en dan komen ze soms bij haar zoon aan die dezelfde voorletter heeft en in hetzelfde dorp woont maar die toch echt op een heel ander adres woont. Ik heb dan echt haar adres ingevuld. Sterker nog, ik weet het adres van haar zoon niet eens.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Meestal vraagt iemand anders die producten ook aan voor haar zoon.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Daar heb ik ook aan gedacht maar die zoon weet van niets. Het lijkt me dat je toch eerst aan iemand vraagt of hij dat wil.

Antwoorden (2)

wanneer je de postcode goed invult kan het in principe niet verkeerd aankomen
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Postcode en huisadres vul ik echt wel goed in. Bovendien woont die zoon ook nog eens op een ander huisnummer.
vergissing van de postbode.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dan is die postbode wel heel erg in de war.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
tja.