Kan je met boekenbonnen op bol.com ook iets anders dan boeken betalen? Bijvoorbeeld DVD's?

Zo nee, zijn er andere sites waar je DVD's met boekenbonnen kan betalen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
8.4K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Als je de echte boekenbon hebt kun je die uitgeven in een boekwinkel, daar kun je wel andere dingen kopen dan boeken. Als je perse dvd's er van wilt kopen moet je de boekenbonnen doorverkopen aan iemand die wel graag boeken koopt.
SanderHRLM
2 jaar geleden
Het is inmiddels wel mogelijk, alleen niet voor de ouderwetse papieren boekenbon. Met het pasje van de boekenbon kun je wel degelijk producten bestellen bij Bol, ook andere producten dan alleen boeken. http://cadeaubonservice.nl/boekenbon-bol-com-inruilen/

Antwoorden (2)

Het antwoord is redelijk simpel: de boekenbon is om boeken mee te kopen. Niet voor DVD's en dat gaat je ook niet lukken.
Bronnen:
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Bol heeft geen boekenbonnen maar gebruikt cadeaubonnen. Daarmee kun je alles uit het complete assortiment bestellen. Dus ook boeken.
Misschien had de vraagsteller iets duidelijker moeten zijn.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Niemand zegt dat de boekenbonnen van bol.com zijn.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Echter, kan je wel met boekenbonnen betalen op bol.com maar dus alleen boeken. Dan klopt mijn antwoord toch...?
Je kunt cadeaubonnen van bol.com kopen, en die zijn voor alle producten geldig. Een boekenbon kan je hier niet besteden, daar moet je voor naar een boekenwinkel.
Amadea