Hoe werkt het met dingen terug brengen op Bol.com?

Want ze zeggen dat je iets mag terug brengen als het je niet bevalt, mag je het dan openmaken gebruiken en terug brengen?

En de verzendkosten hoe gaat dat? Moet je dan bij TnT minimaal 6.75 euro betalen voor het terug verzenden?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.1K

Het beste antwoord

Even kijken op de site van Bol.com
Voorwaarden retourneren. Daar staan alle antwoorden, op o.a. de volgende vragen:

* Kan ik mijn artikel bij bol.com retourneren?
* Kan ik een artikel retour sturen als deze niet aan de voorwaarden voldoet?
* Wat zijn de voorwaarden om mijn artikel te retourneren?
antw: u kunt een artikel retour sturen binnen 30 dagen. De termijn gaat in op de dag na ontvangst van uw bestelling
het artikel dient voorafgaand retour gemeld te worden via de retourbutton in het account. Meer informatie hierover vindt u in bij Hoe kan ik mijn artikel retourneren
>>>>nog een paar voorwaarden.

Lees die hier:
https://www.bol.com/nl/m/klantenservice/retourneren/index.html
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Goed antwoord :)

Andere antwoorden (1)

retourbrief aanvragen, mailtje sturen en deze vraag ook aan hun stellen, je krijgt dan een brief thuis of mail en die moet je invullen en je pakketje weer terug opsturen. Heb het zelf ook gehad.

Gr Max
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Onzin, je hoeft helemaal geen brief aan te vragen, je kan gewoon het pakje terugsturen als "retour afzender", als het nog niet geopend is iig