Waar kun je goedkope schonen kopen/bestellen die je langer maken?

Geen speciale schoenen, maar normale schoenen zoals nike air max of fitness schoenen die je 5cm hoger maken (zolen).
Normale schoenen=sneekers maken je +2cm langer ongeveer.
(het liefst schoenen die op fitness schoenen lijken) - type maar bij google - moet ze ook voor fitness hebben trouwens

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.9K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Wat is daar het nut van? 2 cm valt niet op.

Antwoorden (3)

www.scapino.nl
www.wehkamp.nl
www.intersport.nl
www.beslist.nl

Dit zijn de sites die ik ken, en zelf wel eens gebruikt heb.
Bij beslist.nl heb ik de beste kwaliteit voor een goedkope prijs gehad.
Dat is dus ook absoluut mijn aanrader ;-)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik weet niet wat jij onder "goedkoop" verstaat maar kijk is hier.

https://www.bugarrishoes.com/index.php?languageID=nl

http://www.myliftkits.com/ (versturen ook naar NL)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Wel eens aan hiellifts gedacht, die kun je gebruiken in bijna iedere schoen, je lijkt er direct 5 cm langer mee, je legt ze onder of op de zool van je schoen, zijn makkelijk in gebruik en voor 24,95 zonder verzendkosten hier te koop:
www.langerworden.nl/
Je kunt dan altijd op goedkope schoenen uit, zonder op het model te letten.