Wie weet er een goede site om te zoeken op hotels, die aan bepaalde voorwaarde voldoen?

Ik word overspoeld door informatie, en 1300 hits dus ik word helemaal gek.

En ik wil eigenlijk gewoon een aantal opties kunnen aanklikken.

Wat ik zoek is:

Hotel in Londen, van 04-11-2012 t/m 07-11-2012
2 personen.
2 persoons bed (eventueel)
Inclusief ontbijt en diner
en niet boven de €400 voor die paar dagen.

Wie oh wie heeft raad?

Het beste antwoord

Je kan eens proberen te zoeken op tripadvisor

http://www.tripadvisor.nl/
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Ik zou gewoon beginnen met booking. Waarschijnlijk de site met de meeste keuze. Op booking kan je ook selecteren aan welke voorwaarden je hotel moet voldoen.

Over het algemeen zijn stedenhotels niet op half pension basis, maar op een kale kamer prijs of kamer met ontbijt. Hotels die wel op half pension aanbieden zitten over het algemeen in het hogere prijssegment

Als je in Londen betaalbaar wilt eten kan ik je aanraden om de lokale chinees, Pakistaans of India's restaurant te gaan eten. Is goedkoper dan eten in Nederland.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Kies de website van een (goedkope) reisorganisatie waar je goede ervaringen mee hebt en ga alleen op die website op zoek naar een hotel. Vind je niet wat zoekt op die website, zoek dan op een website van een andere reisorganisatie.

Wil je werkelijk prijzen van heel veel hotels (en reisorganisaties) met elkaar vergelijken, dan kan je terecht op een website als www.zoover.nl .
11 jaar geleden
Weekendjeweg of Nachtjeweg. Daar boek ik al vijf jaar 99% van de hotelovernachtingen