Hoe handel ik mijn bestelling op origin verder af?

Ik heb gister battlefield Premium gekocht op origin, en ik had een factuur gekregen. Vervolgens heb ik betaald, maar ik ben de IBAN-code vergeten.. Er stond nadrukkelijk in de factuur dat je alle gegevens moest invoeren die gegeven zijn. Nu staat er "(wachten op betaling)" maar wat moet ik nu doen? Kan ik dit nu negeren en nieuwe bestelling maken en het wél goed doen? (er staat dat een bestelling na 30 dagen verloopt)

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (1)

Je kan elke bestelling op het Internet kosteloos annuleren. Dit doen en opnieuw de bestelling plaatsen (deze keer wel goed!) Sterkte!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ook als ik al heb betaald?