Hoe kan ik 5 pond overmaken naar een paypal account?

Ik ben een bestelling aan het doen voor bmx onderdelen. Er staat dat er gratis verzending is, maar dat geld alleen in engeland en als je wilt afrekenen moet je dus een creditcardnummer invullen en andere gegevens en dan maakt hij automatisch dat bedrag over, je kan dus zelf niet het bedrag intypen. Ik heb dus contact opgenomen over de verzendkosten en dat is 5 pond, ze zeggen dat ik dan eerst de betaling moet doen met paypal, en daarna nog 5 pont overmaken naar hun paypal account. Ze hebben mij een hotmail account gestuurd wat dus ook hun pay-pal account is waar ik de overige 5 pond naar moet overmaken, maar ik weet niet hoe ik die overige 5 pond overmaak. Hoe moet ik dat doen?
Het is trouwens wel gewoon een betrouwbare site.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
2.1K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik betaal trouwens met een mastercard

Antwoorden (2)

Volgens mij kun je gewoon op je paypal geld overmaken van jouw eigen rekening naar de paypal rekening.. Op je paypal acount staat wel "geld toevoegen". Dan als je nog geen rekening hebt toegevoegd, Maak je dit aan en volg je de verdere instructies. Tevens als je wel een rekening hebt toegevoegd kan je natuurlijk al geld aan je paypal rekening voegen. Denk aan de wisselkoers. . en dan kan je gewoon ponden betalen, want paypal rekent dat automatisch zelf om.

Veel Succes
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Als eerst moet je een paypal account hebben, deze kun je aanmaken op paypal.com. Daarna moet jij je bankrekening toevoegen, dit kan een week of 2 duren, tijdens dit proces krijg je 2 bedragen op je rekening gestort van paypal van 0,01 - 0,03,- euro en die moet je dan invullen op je paypal account en dan heb jij je bankrekening toegevoegd aan pe paypal account(let wel op dat de naam van je paypal account exact het zelfde moet zijn als die van jou bankrekening).

Hoe je dan een betaling maakt via paypal kun je zien in de screenshots die ik voor je heb gemaakt.

op foto 1 zie je waar je heen moet gaan als je ingelogd bent op je paypal account.

op foto 2 zie je waar jij de email, bedrag in kan vullen, en de wisselkoers word gelijk voor je berekend (paypal gebruikt altijd de waarde van vorige maand, dus niet actueel.

op foto 3 zie je welke optie ik zou kiezen in dit geval.

op foto 4 zie je de belangrijke opties zoals wie de kosten betaald voor het overschrijven via paypal en waar jij je betalingsoptie kan selecteren. Let wel op dat als jij de overdrachtskosten aan hun overlaat dat kun het bedrag kunnen weigeren.

Toegevoegd na 1 minuut:
Ook belangrijk om te weten is dat de koers niet automatisch berekend word, dus ontvang je paypal geld in dollars, dan krijg jij dit niet te zien als in euros, maar in dollars, echter als je dit bedrag overmaakt naar jou nederlandse rekening word dit automatisch naar euro berekend.

Toegevoegd na 2 minuten:
niet automatisch berekend bij ontvangst**