Hoe werkt een kortingscode?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.8K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Hallo, hoe een kortingscode in zijn werk gaat is vrij simpel en staat op http://www.e-kortingscode.nl.
1. Je zoekt de korting van jouw winkel,
2. je krast(klikt), de code opent,
3. deze knip je
4. plak je in het bestelproces waar wordt gevraagd om de kortingscode. Als je wilt weten hoe het in zijn werk gaat, dan zit het zo: Een bedrijf geeft vaak aan leden een speciale korting weg. Dit sturen ze rond in hun nieuwsbrief. Maar niet iedereen is lid van die nieuwsbrief en dus niet iedereen heeft toegang tot de korting. e-Kortingscode is dat wel en verzameld op deze manier de kortingscode zodat jij die kan gebruiken. Ook kan je bijvoorbeeld zelf een korting sturen als je die gevonden hebt. Ik hoop je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd! Groet

Antwoorden (2)

Als je via internet koopt is er bij de bestelpagina een ruimte waar je die in kunt vullen waarna de korting verwerkt wordt.
Pas op met ëven proberen of het wekt"want die codes kunnen meestal maar 1 keer ingevuld worden, en dan ben je de korting kwijt
11 jaar geleden
Een kortingscode op zich werkt vrij simpel:
1. Zoek de winkel
2. Klik op de knop en code opent
3. Knip de kortingscode
4. Plak de kortingscode in het bestelproces van jouw winkel bij het vakje 'kortingscode'

Dit vind je eenvoudig terug bij de e-Kortingscode die in de bron vermeld is.

Als je je afvraagt hoe men aan de kortingscode komt. Dan is het antwoord dat winkels vaak hun nieuwsbriefklanten een korting geven.
Maar je bent niet lid van alle nieuwsbrieven. Dus zijn er sites als e-Kortingscode die dit wel zijn en samen met gebruikers alle kortingen op 1 plek verzamelen.