Waar kan ik, behalve op Marktplaats of een andere tweedehands site, goedkoop Eastpak rugtassen kopen?

Ik zoek voor school een Eastpak rugtas. Mijn ouders hebben in de 2e klas al een schoudertas betaald en ze willen dat ik nu zelf maar betaal aangezien de schoudertas nog goed is.
Ik wil graag een Eastpak Padded Pak'r voor een goedkopere prijs aangezien ik niet zoveel uit wil geven. De winkelprijs is 55€ en ik wil er max. 40€ uit voor geven.
Is er ergens een site/winkel waar ik deze rond 40€ kan vinden?

MVG
Tom v. R. (15 jr.)

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Antoni
11 jaar geleden
Via de website www.beslist.nl kan je producten van verschillende winkels met elkaar vergelijken, ook op prijs. Je kan zoeken op de website en de gevonden producten sorteren op prijs, met de goedkoopste vooraan. Ik vind die site vaak heel handig.

Het beste antwoord

In de bron vind je een aantal voorbeelden, je moet echt online iets kopen of gewoon wat verder sparen. Bij tasonline heb je er in ieder geval één van 39 euro zonder verzendkosten http://www.tasonline.nl/eastpak-padded-pakr-rugzak-wild-kitty.html
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Heb soortgelijke tassen gevonden vanaf € 30,00 deze adverteerd via marktplaats zie link
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je kan in Amsterdam bij de Albert cuyp voor 45 euro eentje kopen met 30 jaar garantie!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je kunt elke dag kijken op www.jouwaanbieding.nl
Op deze website worden alle dagaanbiedingen van andere websites bij elkaar geplaatst, en er komen geregeld aanbiedingen voorbij voor Eastpak-tassen voor rond de 25 euro (ex. verzendkosten).