Kan ik de site www.drivermax.com vertrouwen? ik wil namelijk graag mijn drivers updaten(als dat kan)

Mijn videokaart is: ATI Radeon X300/X550/X1050 Series

Op de site staat er een download link voor een programma genaamd DriverMax. is deze te vertrouwen en werkt hij?

Toegevoegd na 45 seconden:
www.drivermax.com

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.2K

Het beste antwoord

Ja hoor, dat programma is goed en betrouwbaar. Ik gebruik het al vele jaren.

Toegevoegd na 6 minuten:
De gratis versie werkt uitstekend, maar het duurt allemaal wat langer en de weg die je moet bewandelen om updates binnen te halen is wat ingewikkelder. Je moet het een keer gedaan hebben om het onder de knie te krijgen.

Het is verstandig om het programma eerst een back-up te laten maken van alle drivers op je pc. Mocht er iets misgaan, dan kun je die later makkelijk terugzetten.

Bij elke gevonden nieuwe driver staat vermeld of het een officiële driver van de fabrikant is of niet. In het laatste geval (én wanneer is aangegeven dat veel mensen problemen ondervonden met de installatie of werking van de driver) kun je de driver beter niet installeren.

Toegevoegd na 10 minuten:
Op onderstaande website kun je duidelijk zien dat zowel deskundigen als gebruikers heel lovend zijn over het programma DriverMax: http://download.cnet.com/DriverMax/3000-18513_4-10572602.html