Mijn advies zou zijn om hier niets te bestellen. En waarom niet:

- de prijzen zijn ongeloofwaardig en bedoeld om jou het idee te geven dat je dit niet kan laten lopen
- de site staat vol met taalfouten, alles lijkt via google translate vertaald
- er is geen enkel keurmerk voor webshops te vinden
- het artikel 'over ons' is helemaal leeg
- er is geen adres of telefoonnummer te vinden om contact op te nemen.

Kortom, ik moet er wel heel erg naast zitten als dit geen oplichting is.
11 jaar geleden
hmm, dit is niet de ugg australia die in nederland bekend is
het zijn de orginele uit australie
die hebben en ander logo maar zijn van hoge kwaliteit
als je voor de Uggs bij bijv van dr assem wilt gaan, ga dan naar van der assem er zijn geen goedkope daarvan investeer dan!
ik zie het aan het kaartje aan de zijkant! ik kom vaak in australie en zie dat gelijk.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Deze site is duidelijk met een vertaalcomputer gemaakt. Teksten als "contacteer ons" en "terugkeer & uitwisseling" zeggen voldoende. Welke partij achter de website zit is volkomen onduidelijk: als je bestelt en er gaat iets mis, dan kun je onmogelijk met deze club in contact komen. Niet doen dus...

Leuk is het niet, maar echte Uggs zijn gewoon duur. Er zijn wel een paar partijen die online leveren tegen gunstige voorwaarden. Wellicht kun je daar profiteren van de uitverkoop. Succes!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Zou het niet doen!
Je doet namelijk geen zaken met een bedrijf maar met een particulier persoon uit Duitsland. Conclusie is dat je geen of nagenoeg geen kopersbescherming hebt zoals dat in Nederland volgens de wetgeving geregeld is.
Heb de contactgegevens opgezocht in de whois database van de .eu domeinen en alleen de info die daar naarboven kwam zou mij al weerhouden te bestellen (zie bron).

Na het bestellen zou het kunnen zijn dat je artikelen terug zou willen sturen, omdat je ze niet passen, omdat je ze toch niet mooi vind of misschien wel niet helemaal in orde zouden zijn. In de door Google translate vertaalde retourneringsvoorwaarden staat dat je 20% van het aankoopbedrag niet terug krijgt als je zaken retour stuurt. IN NEDERLAND IS DIT VERBODEN!

Verder staat er totaal geen contactinformatie op de site en de enige mogelijkheid om contact op te nemen een schimmig contactformulier. Aangezien er ook geen telefoonnummer vermeld staat in de whois database (bij registratie door particulier is dat ook niet verplicht) is er geen mogelijkheid tot rechtstreeks contact. Brieven zullen waarschijnlijk 'niet aankomen', waardoor je er heen zal moeten reizen bij een meningsverschil. Een reisje van 800-900 km naar Unterhaching (vlakbij Munchen) is nu niet bepaald naast de deur!
Een goedkoopje zou wel eens een vreselijke miskoop kunnen worden op deze manier en ik zou zelf dat risico echt niet willen lopen... :-)