Is zoo plus een betrouwbare webshop?

Die kom ik heel vaak tegen als ik op dierenbenodigdheden zoek op internet en ik shop redelijk graag via internet.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
HeerVoldemort
11 jaar geleden
Ik koop zelf altijd mijn kattenvoer bij www.broekhuizens.nl
Dat gaat altijd goed, en hij is goedkoop, scheelt me een hoop geld voor het Royal Canin voer. (geen antwoord op je vraag, daarom een reactie) zoo plus ken ik niet. Maar kom ik ook vaak tegen, ze hebben wel heel veel leuek dingen valt me op.

Antwoorden (6)

jazeker, op vele kattenfora hoor ik positieve berichten over zooplus.
11 jaar geleden
Website voldoet goed aan de regels van consuwijzer http://www.consuwijzer.nl/shopscan/

Vervolgens ben ik gaan zoeken op internet en vond dit van 3 jaar terug:
http://forum.www.trosradar.nl/viewtopic.php?f=9&t=67783&start=80
Inmiddels hebben ze van alles veranderd en als het drie jaar later nog bestaat is het betrouwbaar ja.

Toegevoegd na 2 minuten:
Nou toch ben ik wat minder enthousiast toen ik deze site las: http://www.webwinkelvergelijker.nl/shop-details/1522/Zooplus.nl.html

Het gaat daar echt niet altijd goed!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Heb daar 2 weken terug eea besteld en de volgende dag in huis. Kreeg een kortingsbon voor de volgende aankoop. Spul was goed, snelle levering, en goedkoop. Zou er zo weer bestellen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Heel goed! Ze doen wat ze beloven, alleen hun klantenservice is in het engels, das het enige nadeel. Zit toevallig net op een pakketje van ze te wachten, zou tussen 9.30 en 19.30 geleverd worden, maar ligt eerder aan tnt dan aan hen.
Ze hebben vaak leuke aanbiedingen, gratis speeltjes of extra korting. Daarnaast zijn ze voordeliger dan menig dierenwinkel.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Pakket is binnen, alles naar tevredenheid ;-)
Voor de prijs hoef je het inderdaad niet te laten! (maar kijk wel af en toe eens op andere webshops, soms vind je het elders nog goedkoper!).

Ik ben een uiterst tevreden klant. Leveringen zijn er altijd erg snel.

Een keer heb ik een probleem gehad met de website en heb ik een klantenservice telefonisch moeten contacteren. Dit gesprek verliep in het Engels. Nou, wat je Engels kan noemen, want het was duidelijk te horen dat Engels niet de moedertaal van de helpdeskmedewerker was. Het was een erg moeizaam en lang gesprek, maar de bestelling is volledig correct toegekomen en het was zelfs nog goedkoper dan op de website!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik koop hier al ruim 2 jaar mijn kattenvoer. Hele snelle levering, nooit klachten gehad en tot nu toe nog steeds de goedkoopste.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
dan zal ik eens de gok wagen, wie niet waagt die niet vind, is het spreekwoord toch?