is http://studsandspikes.com betrouwbaar?

is http://studsandspikes.com betrouwbaar? ik wil namelijk studs bestellen maar weet niet of de site betrouwbaar is?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (3)

Van zulke soort sites zijn niet echt te vertrouwen.
Maar vraag iemand anders die ooit wat heeft gekocht van de site misschien je vrienden die daar ook mee bezig zijn.
Of zoek op internet naar mensen die ooit wat met die site te maken heeft gekregen.

Khoop dat ik je heb geholpen!!;)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Op zich ziet deze site er goed uit, alles wat nodig is staat er op, er wordt goed uitgelegd dat ze versturen naar elk land op aarde en ook wordt er uitgelegd wat je moet doen bij retourneren.

Lees die regels wel door want je krijgt de verzendkosten niet terug dus zorg dat je zeker weet dat dat is wat je hebben wil: http://studsandspikes.com/buy/shipping.php
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Zie niet een reden om te zeggen dat ze niet te vertrouwen zouden zijn, al kan ik ook niet met zekerheid zeggen dat dat wel zo is. Alles wat ik wil vinden bij een webshop kan ik op deze site vinden. Adres, telefoonnummer en duidelijke informatie over prijzen, verzending en retouren etc. Zou zelf de gok duren wagen met eerst een kleine order, als dat goed gaat kan je altijd volgende bestellingen doen die misschien groter zijn.

Voordeel is dat je met Paypal kan betalen wat voor jou de zekerheid geeft dat je je geld niet kwijt bent als je niets geleverd krijgt. Je kan namelijk als het niet goed gaat altijd een klacht bij Paypal indienen en daarmee je geld retour krijgen.

Nadeel is wel dat ze in Amerika zitten en je misschien btw moet betalen bij invoer in Nederland. Het kan dus zijn dat je aan de postbode 19% btw over je bestelbedrag moet betalen plus een onkostenvergoeding aan het bedrijf wat de verzending doet (TNT, DHL of UPS bijvoorbeeld).
Weet niet of je dan goedkoper uit bent dan als je bij een webwinkel in Nederland zou bestellen. Mocht jouw keuze in Nederlandse webshops niet verkrijgbaar zijn gaat dat natuurlijk niet op.