Is deze site betrouwbaar?

Hallo, ik wou graag een voetbalshirt kopen, en ben uiteindelijk op deze site gekomen; http://www.voetbalshirtsholland.com/
Nu zijn de prijzen alleen wel erg laag, zoals het nieuwe Real Madrid shirt voor maar €26.99, waardoor ik twijfel of het betrouwbaar is.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (4)

De shirtjes zijn wel erg goedkoop indd! Het kan natuurlijk zijn dat ze uit een ander land komen waar ze goedkoper zijn. Zelf zou ik het niet kopen. Maar misschien moet je effe google erover?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Die site kan wel betrouwbaar zijn, maar ik zou er toch echt niets kopen. De enige manier om contact op te nemen, als er iets misgaat met je bestelling of retourneren, is een hotmail-adres. Je weet dus niet waar ze zitten, en blijkbaar willen zij ook niet dat jij dat weet. In ieder geval zitten ze niet in Nederland of Belgie, dus dat wordt een onmogelijk gedoe bij problemen.

Lees dit uiterst gammele vertaalwerk in de Algemene Voorwaarden, en beslis dan zelf of het verstandig is om iets te kopen bij deze webshop.

"Onze aanvaarding van een bestelling vindt plaats wanneer we de order status voor hangende. Wij sturen u een bevestiging per e-mail verzending. Wanneer we verzenden de bestelling de koopovereenkomst zal worden gemaakt, zelfs als uw betaling is direct verwerkt, tenzij we in kennis hebben gesteld dat we niet uw bestelling te accepteren of u heeft uw bestelling geannuleerd."
http://www.voetbalshirtsholland.com/conditions.html
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
In de algemene voorwaarden staat duidelijk vermeld dat deze 'ondernemer(s)' niet geregistreerd zijn voor de btw en daarmee dus geen ondernemer zijn. Iedere ondernemer binnen de EU heeft namelijk een btw nummer, zonder kan je geen zaken doen.
Kortom, heb het idee dat er een of ander particulier uit verweggistan probeert hier zaken te doen, waarbij jij als klant alle risico's draagt, of dat er sprake is van 'van de vrachtwagen gevallen' handel.
Wederom een 'webwinkel' die er alles aan doet onbekend te blijven!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Het is een onbetrouwbare site. Puur omdat er onderaan een keurmerk staat "secured by thawte" en click to verify. Je kan er echter niet op clicken.

Ze zijn dus niet "secured by thawte". Dit soort dingen doe je alleen maar als je geen zuivere koffie bent.