Hoe kan het dat dit product maar €0 kost? En is dit product dan echt gratis? Zie beschrijving

Want kan het ook gewoon bestellen....
http://www.xboxhome.nl/catalog/product/view/id/7371?ref=11

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
'Wij zijn ons ervan bewust dat sommige prijzen niet juist weergegeven worden. Wij proberen dit zo snel mogelijk op te lossen. Tussentijds worden alle €0,- bestellingen geannuleerd. Onze excuses voor het ongemak.' Helaas... Als je een bestelling hebt gedaan van €0 wordt deze geannuleerd ;)

Het beste antwoord

Uiteindelijk zal je het niet voor €0 kunnen krijgen.
Inderdaad op de website kost het €0 en is de verzending gratis.
Echter, iedereen kan op zijn klompen aanvoelen dat hier iets niet klopt: het is té goed om waar te zijn.
De algemene voorwaarden van XBoxhome.nl beschermt de verkoper al voor deze situatie:

3.3 De Koper is de prijs verschuldigd die Xboxhome.nl in haar bevestiging conform artikel 2 van deze voorwaarden aan haar heeft medegedeeld. Kennelijke (manipulatie-)fouten in de prijsopgave, zoals evidente onjuistheden, kunnen ook na de totstandkoming van de overeenkomst door Xboxhome.nl worden gecorrigeerd.

Om deze reden is de verkoper uiteindelijk wettelijk niet verplicht je dit spel gratis te leveren.
11 jaar geleden
flyingcrow
11 jaar geleden
Ik heb dus het idee dat je genaaid wordt waar je bijstaat,
Niet in zee gaan met deze site!!+ Utrecht
Utrecht
11 jaar geleden
Ik vermoed niet dat ze dit met opzet doen. (Bijna) elke winkel heeft dit in zijn algemene voorwaarden staan. Als er écht een -grote- fout is gemaakt in de prijs, vind ik het ook wel terecht dat ze daarvoor dan niet hoeven te leveren.

Andere antwoorden (2)

Je hebt nog niets in het winkelwagentje liggen dus je hebt nog niets gekocht daarom kost het niets.
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Volgende keer als je zo'n antwoord geeft, eerst even controleren wat er gebeurt als je het in je wagentje legt. Zie antwoord Crea
ronron1212
11 jaar geleden
Bij mij blijft dat bedrag geen nul dus ik weet niet wat crea doet.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Bij mij blijft het bedrag echt ook op 0,- De verzendkosten zijn ook 0,- dus ik kan dit product gratis bestellen
ronron1212
11 jaar geleden
Heb je wel eerst een product gekozen?
ronron1212
11 jaar geleden
http://www.xboxhome.nl/ufc-2009-undisputed-xbox-360.htm
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik krijg gewoon 27 euro na keuze.
Er staat dat het 0,00 kost, ook als je op, in winkelwagen drukt blijft er 0,00 staan, er zijn geen verzendkosten berekend, dus kun je het bestellen, er zal wel een fout zijn gemaakt en alsnog kosten worden berekend, maar in dat geval kun je het gewoon terugsturen en de koop ontbinden.