als je besteld bij bol.com met acceptgiro, moet je dan ook betalen als je het artikel retour stuurt?

Met ideal betaal je vooraf, maar als ik het pakje toch terug stuur moet ik dan alsnog eerst de acceptgiro betalen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.1K

Het beste antwoord

Als u de bestelling al heeft betaald, dan wordt het betaalde bedrag teruggestort. Als u nog niet heeft betaald, dan komt de betalingsverplichting te vervallen. Hoe lang het duurt voordat het betaalde bedrag teruggestort wordt, is afhankelijk van de betaalmethode die u heeft gekozen.
Nee, je hoeft dan niet te betalen.