waar kan ik goedkope webhosting servers kopen?

ik zoek zeer goedkope webhosting servers met veel schrijfruimte en redelijk veel dataverkeer
waar moet ik dan zijn?
mvg

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.2K

Het beste antwoord

https://www.yourhosting.nl/

Tot 25gb dataverkeer
Persoonlijk ben ik erg tevreden over de kwaliteit. De website valt bij mij niet vaak uit.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
dankje voor het antwoord

Andere antwoorden (3)

Hier: "zie bron"

Ik heb er zelf ook 1, vond hem qua prijs erg geschikt. Afhankelijk van wat je kiest natuurlijk, maar ze hebben aardig wat ruimte.
11 jaar geleden
Ik heb thuis eigen servers en die verkoop ik tegen een laag prijsje er zit geen directadmin bij maar wel een ander soort ervan
Het loopt op Linux
Heeft u interesse geef een reactie dan regelen wij dit samen
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
via waar wilt u dit regelen?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
U kunt mij mailen via larsheeneman@gmail.com of bellen maar dat vind ik niet veilig
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
hoezo niet veilig?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dan kan ik allenmaal mensen krijgen die mij willen bellen of stalkers en daar heb ik geen zin in mail me maar even dan regelen we dat op die manier we kunnen de telefoon later via de mail door geven
HeerVoldemort
11 jaar geleden
Je mail adres hier neerzetten is wel veilig? Word die dan niet opgepikt door een spam bot?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Daar heb ik een anti-spam voor
Ik weet nog een redelijk goede hosting.

www.hostje.tk

meteen gratis aanvragen: http://hostje.tk/order.php

Je kunt kiezen als domein:
[naam].hostje.tk / [naam].retronethosting.tk
of een eigen domein.

Inloggen op het klantenpaneel:
http://hostje.tk/login.php of http://cpanel.hostje.tk

Er zit een professionele website builder bij.

ALLES IS HELEMAAL GRATIS!!!!!!!!!!

En ik vind het super goede hosting

Groetjes,
aron