Wat zijn goede betrouwbare sites voor goedkope voetbalshirts?

Wat zijn goede betrouwbare sites voor goedkope voetbalshirts? Zoals barcelona etc. Die onder de waarde zitten van de officielen.
Ik weet dat deze vraag eerder is gesteld, maar dat was ruim 2 jaar geleden. Die site's doen het allemaal niet meer.
Alvast bedankt!

Toegevoegd na 14 minuten:
Graag voor paypal gebruikers.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (2)

Vraag werd ook letterlijk 9 maanden geleden nog gesteld. Als je op de link in de bron klikt, zie je tal van sites. En ze werken nog ook!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Heeft u al op de links geklikt of ze het doen? Dat zou ik maar gouw dan, dan iets waar echt hellemaal niemand iets aan heeft posten.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
5 van de 6 sites werken, dus ik zie het probleem niet. Je kan trouwens ook naar de markt, staat meestal ook wel een kraampje met goedkope voetbalshirts: dat is in ieder geval de veiligste manier om eraan te komen!
www.avantisport.nl
teamwear heren