hoe verwijder je een bestelling bij H&M?(lees extra uitleg)

ik heb voor 2 t-shirts en shorts besteld voor de zomer alleen komt er eentje 17 juli en ik ga op vakantie op 3 juli en ik heb een e-mail geschreven waarin staat': mocht je dit artikel willen annuleren is dit mogelijk door het te verwijderen

alleen hoe doe je dit??

Toegevoegd na 2 minuten:
ik heb een e-mail geschreven , en terug antwoord was mocht je dit artikel willen annuleren is dit mogelijk door het te verwijderen.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
5.5K

Het beste antwoord

Ik denk dat je naar je eigen pagina moet online, daar zal wel ergens dit artikel staan en daar moet je het verwijderen, hier staat dat ook gewoon: https://www.hm.com/nl/customer-service/faq/shopping-online

Als je er niet uitkomt bel je gewoon: 0900-1988 (7,5 ct. per gesprek, excl. kosten mob. tel.).