Kan iemand mij helpen waarom het niet lukt om fifa points te kopen op mijn pc?

Ik wilde net fifa points kopen op me pc met visa. Ik heb alles ingevuld, en als ik op continue klik, laadt de pagina zich opnieuw en zit ik weer op dezelfde pagina.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (1)

Dit kan een tijdelijk foutje zijn of een scriptfout, wat je zou kunnen proberen is een andere browser te installeren Google Chrome of Mozilla Firefox en / of het bij een kennis op een andere pc te proberen. Heb zelf ook wel eens last van deze fratsen, ook al ben ik ICT-er ben ik geen programmeur en doe het dan gewoon via een ander programma. :D